Ben de çok istiyorum ve yapacağım inşallah🤲🏾 Bir ebeyle görüştüm telefonda şimdi yüz yüze görüşmek kaldı. Çevremden çok tepki alıyorum ama inan umrumda değil. Zaten son ana kadar takip ediyor hem doktorun hem eben. Evde doğuma uymayan bir durum olduğunda ebe de riske atmıyor. İçim rahat onun için 😊
Bakalım Rabbim de nasip eder inşallah hayırlısıyla sana da bana da isteyen herkese 🤲🏾😊