Sevoeco25 canım bak bana cidden güven 2,5 yıl doktorlar tarafından oyalanmış ve yumurta rezervi bitmeye yaklaşmış biri olarak söylüyorum. Fsh ın yüksek . Amh a bakılması gerekiyo . Amh normalde çıkabilir ama 3,5 yıl tedavi gören biri olarak bu fsh asla normal değil . Sana bunu diyen doktora cidden güvenme . Benim değerlerime hep normal dediler . Artık bıktım ve doktor değiştirdim . İlk o benden amh istedi ve rezervin bitmiş nerdeyse bu hale gelene kadar seni takip eden doktor ne yapmış acaba . Tıp eğitimimi almış gerçekten dedi