Sevdaatr35 17+6 dayız daha ama iki gündür sağ kaburgamın altı ve sırtımda aşırı ağrı oluyo bu durumu yaşayan var mı yardımcı olun lütfen 🥺🙏
bukusum Sevdaatr35 ah ah o ağrıyı bilmem mi. Gogus altımda basladi o ayrı. Ama hele siktimin agrisi bıçağı saplamislar gibi. Dogumdan sonra geçiyor. Allah yardımcın olsun
Borusesi Sevdaatr35 Bugün bende de başladı 16+4 ve nefes alamıyorum korkudan sürekli bir acı ağrı ve omzumdan belime kadar basıl geçer bilmiyorum
05122014 Sevdaatr35 daha iyi günlerin 33. Haftamdayim ne yatabiliyorum ne uyuyabiliyorum ağrılardan git gide dahada çoğalıyor canm
Biresinti Mdnyldz gedcekten mi ☹bebds cok kotu oluyorum baya ağladigim oluyo ve daha 20. Haftadayiz gecer saniyordum 😥
Minikkalbim 16+5 im dün akşam saatlerinde bende de basladı sırtm belim nefesimi kesiyor sanki .. ve kasıklarım ve göbeğim altindaa sanci agrı oluyo .. neden oldu nasl geçeck bilmiyorum..😑
Borusesi Minikkalbim geçmedi mi acaba yatıp kalkınca tek umudum belki yatsam kalksam geçer diyorum ama ağladım çok zor bir acı
Sevdaatr35 Minikkalbim kasıklardaki sancı başlarda oluyordu hala ara ara oluyo ama hafif şekilde şiddetli ve geçmeyen bir ağrınız olursa dikkate almalısınız bence
Mdnyldz Sevdaatr35 erken başladı benimde. 12.haftamda göbeğim belirmeye başlamıştı zaten 16.haftamda falan başladı. Doktorum erken oldugunu söylemişti. Sonrasında magnezyum takviyesine almaya başladım düzenli değil ara ara çok kötü olduğumda magnezyum kullanıyorum
Prensmmmm Ya kızlar bende kolumu kaldırınca sırt eklemlerim ağrıyo dirsek eklemlerim filan anlamadım gerçekten artık hastalıklıyım diye düşünmeye başladım
Sevdaatr35 Prensmmmm öyle düşünme bence sonuçta bir çok hamile bu durumu yaşıyor hatta daha kötü olanlarını
Sevdaatr35 Mdnyldz anladm doktoruma sorduğumda ara ara ağrın olması normal dedi ama çektiğim normal bı ağrı gibi değil ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum çok ağrım olursa parol ağrı kesici içiyorum hafifletiyo sadece
Elze Sevdaatr35 sagol cnım hıc aklıma gelmedi dokturama sormak ilk aklıma gelen sey suyumu sormak ilk gebelıgım de suyum azdı
Sevdaatr35 Elze bana parol önermişti bir sakıncası yok demişti içiyorum ama tamamen kesmiyor hafifletiyo ağrıyı sadece her doktor farklı tabi hepsi önermeyebilir
Sevdaatr35 shryldrm sadece bel ağrısı olsa keşke kaburga ağrısı ve sırt ağrısı aynı anda olunca nefes alamıyorum oturamıyorm yatamıyorm kıvranıyorum resmen