Caso9 kesinlikle yok çünkü sezeryanda göbekle ilgili bi durum yok ki. Göbeğin alt tarafından kesiyorlar. Kişisel temizliğinizi nasıl yapıyorsanız 2 gün önceden yapıp öyle gitmenizi tavsiye ederim. Ben son gün agdaya gidecektim acil sezeryana girdiğim için gidemedim. Kimse de nedem almadın yada jiletle alalım demedi