_hira_ Zehra-33- maden suyu Beypazarı 👍🏻 En iyi değerler Beypazarı’ndaymış . Her gün 1 tane içiyorum . Artık ağrı ve kramp girmiyor şükür 🙏🏻 çok iyi geldi
NefesDeniz Zehra-33- Soda içmeyin tamamen karbondioksit gazı ve şekerle yapılan yapay gazlı içecek..maden suyu hergün için mineralli su yani magnezyum açısından oldukça zengin ve çok faydalı kızılay marka yada s.pellegrino marka tüketiyorum ben hergün 1 bardak
Bilge44 Zehra-33- Beypazarı, kızılay ve sarı kız bunları beğeniyorum ben👍🏻eşim bunlardan birini alıp geliyor. Maden suyu çok faydalı günde en fazla 2 tane diyorlar. Fazlası tansiyon yükseltebilir 👍🏻