Kadriye48 evet hep öyle forumda da anneler öyle yazıyor çok erken alıyorlar gibi geliyor bilmiyorum ama benim normalde cumartesi gitmem gerekiyordu salı ya aldım randevumu yer yoktu işime de geldi belki döner umuduyla 39+1 de gitmiş olacağım randevuya inşallah bende geç kalmamışımdır 🙏🏻