Ben çok istiyorum ama maalesef tutamayacağım artık kazasını yapacağım mecbur. Susuz kalıp idrar yolu enfeksiyonu olmaktan korkuyorum. Aslında açlıkta şifa var ama ne bileyim yine de dayanabileceğimi sanmıyorum ki normalde 3 günlük açlık yapmış insanım ama şu an çok çok zor 😞