Bebeğim çok hareketliydi canımı yakacak duruma gelmişti artık. 28+5 günlük gebeyim. İki gündür sadece çok hafif kıpırtı var o da günde iki üç defa. Doktora gittim sıvısı az dedi. Özbekistandayım sağlık sektörü çok kötü, dillerini de bilmiyorum çoğunu anlamadım. Var mı bu durumu yaşayan, sonradan hareketlenen 😞