Emel38 fakülte de nasıl oluyor canım biraz bilgi verir misin ? Randevu mu almamız gerekiyor ? Ben de çok araştırdım devlette randevu bulamadım bütün özelleri aradım nerdeyse hiç birinde ayrıntılı yok. Özel muayenehanelerde bütçemizi çok aşıyor. Bir de son olarak kızılayı arayıp sordum perinatoloji var mı hastaneniz de diye bana yok demişlerdi