Kubra-kurt-aksoy ben fenli tunçtan nefret ediyorum benim kardeşim yeni gebeyken kanaması oldu o kadar kötü davrandı ki ne sordularsa doktorun kimse ona git sor dedii pislik adam devlet hastanesinde de sadece sezin ateş tatar diye bir bayan var o da hiç iyi bir kadın değil bence fenli tunç şöyle iyi baştan berli o adama gitmen gerek yoksa bakmıyor başka doktorun hastasıysan sanarsın ki babasının hayrına bakıyor bürsürü para alıyor ama bakmıyor baştan berli kendi hastası olman gerek o şekilde yani