bukusum Kizlar ben sadece 1 ay dogum kontrol ignesi vuruldum o ay içinde 1 defa daha adet gördüm biraz dengem kaçtı. 2. Ayini vurulmadim. Simdi bebek istiyoruz hemen gebe kalma sansim olabilir mi. (Aralıkta igne oldum, ocak ayında vurulmadim.)