heyecanlibekleyiss En çok yakındığım konuyu size açmak istiyorum. 11.haftadayım. Arkadaşlar sütten yoğurttan yumurtadan sebzelerden okadar tiksindim ki. Asla görmek istemiyorum kokusunu duymak istemiyorum. Meyve tüketiyorum arada zorla sebze yiyorum. Çok vitaminsiz kaldım. Bebek için çok zararlı mı? Ne yapmalıyım? Vitamin takviyesi almalı mıyım?
leylosule heyecanlibekleyiss doktorun verdiği klasik vitamin takviyelerini elbette almalısınız ama onun dışında endişelenmenize gerek yok çünkü şuan bebek daha sizin yediklerinizden beslenmiyor, vücudunuzda hazır bulunan depoları kullanıyor ve çok küçük miktarlarda tüketiyor zaten parmak kadar bişey 😍 beslenmenize 4.aydan sonra daha önem göstermeniz gerek şimdilik aç da kalsanız bebek asla aç kalmıyor merak etmeyin
mlkkk heyecanlibekleyiss folik asit kullanıyorsanız şuan yediğinizin pek önemi yok mümkünse ceviz fındık türü şeyleri bol tüketin beyin sinir gelişimi bu dönemde oluyor onun dışında çok sıkıntı yapmayın ben o haftalarda meyve leblebi ve kraker yiyordum şuan 21haftadayız kilosu da gelişimi de gayet haftasıyla uyumlu
Haticee0393 heyecanlibekleyiss ilk 3 ay saydığınız hiç bişeyi yiyemedim et de dahil olmak üzere. Hep korkuyordum bişey olacak diye ama çok şükür 5 aylık olduk gelişiminde sorun yok ama ilaçlarımı hep düzenli aldım
Melih_funda Bende 6. Haftada öyleydim doktorum prilam diye ilaç verdi 10 gün falan baya iyi geldi ama artık etki etmiyo mide bulantılarım tekrar arttı suan 9. Haftadayım bende herşeyden tiksinmiş durumdayım yediğim tek şey domates küçük çeri domatesi yiyip duruyorum mide bulantımı alsın diye su bile içemiyorum
elosss35 Ben şuan 20.haftamdayım ancak hamileliğimin başından beri yumurta, tavuk ,et yiyemiyorum yemek yapıyorum onda sorun olmuyor ama soğan,sarımsak pişmiş olsada kokusu vuruyor çok kötü bir durum ne zaman geçicek bilmiyorum ☹️
heyecanlibekleyiss @leylosule çok teşekkür ederim içimi rahatlattın. Doktorun verdiği folikasiti kullanıyorum🙏🏻
heyecanlibekleyiss @Melih_funda bende domates salatalık kırmızı biber falan yiyorum. Gerçekten herşeyden bu kadar soğuyacağım aklıma gelmezdi
Melih_funda heyecanlibekleyiss evet öylegerçekten bende tek bir şey yüzünden herşeyden tiksindim ismini bile söyleyemiyorum berbat bişey aklıma geldikçe uyutmuyor kaş gündür sabahlıyorum onun yüzünden midemi alt üst etti
heyecanlibekleyiss @mlkkk ceviz düzenli tüketiyorum. Folik asit kullanıyorum. İnşallah yeterli oluyordur canım
Smyy00 heyecanlibekleyiss birşey olmaz canım ben ilk 3,5 ay öyleydim sonra çok şükür geçti şu an mide yanmalarım olsada bulantılar geçiyor
Havva- heyecanlibekleyiss bebek şuan sizden beslenmiyor endişe etmeyin ilerleyen haftalarda duzelirsiniz inşallah
Haner heyecanlibekleyiss benim de öyleydi sabah tost muz armut ceviz fındık makarna ve patates haşlama yedim. 7. Haftadan 17. Haftaya kadar sonra düzeldi hiç canını sıkma geçiyor 🥰