elifkrc ben 31+4 üm 2400 iri bebek olduğunu söyledi gebelik şekerim yok ama yapısal olarak iri olacakmış galiba şekere dikkat etmem gerekiyor normal doğumu çok istiyorum ama olmama ihtimali var çok üzüldüm bende sezeryan hiç istemiyorum 😢 diyet yapayım dedim bugün canım pizza çekti pizza söyledim üstüne dondurma yedim benden adam olmuyo valla canım sıkılıyo 😢