Ben 3 4 gün önce ayağım kaydı düştüm yere balkonda kalçamın üzerine sert değildi düşüş ama normal gidiyor du 3 gündür dün akşam üstü sancilandim usuttum sandım uzandım uyudum tekrar uzandım ayağa kalktım wc için bacaklarımın arasında sıcak bişey akıyor dizime kadar kan acile geldim hemen 4 saat sonra yatış yaptık plesanta daralmış ağzı kanama yapıyormus bebek gayet iyi ama plesanta yüzünden kanamam varmış bide kan uyuşmazlığı çıktı bizde onun için iğne yaptılar progesteron su galiba ilacın adı onuda iğne yaptılar 3 serum yedim 24 saattir kanama durdu ama kuru sancım çok sizce düşük yaparmiyim