Merhaba ben 23 haftalık gebeyim amniyo sıvısının az olması sebebiyle amniyo sentez önerdiler kabul etmedim çocuğunuzun organları gelişmeye bilir kalbı durabilir dedi doktor çok korkuyorum 10 sonra tekrar gideceğim bu konuda bilgisi olan yada aynı sorunları yaşayan annelerimizin bilgisini almak istiyorum lütfen yardımcı olun.