Bsraklc bunu direk doktorunuza sormaniz en sagliklisi ben 32.haftadan sonra yolculuk yaptim ama size ben yaptim sorun yok yapin diyemem, dememeliyim de. Belki sizin erken dogum riskiniz var, belki baska bir probleminiz var bunu ancak doktorunuz bilebilir her hamilelik kendine ozeldir. Lutfen yorumlara bakarak yola cikmayin saglikli bir gebelik gecirmenizi dilerim🌸