Merhaba anneler.Size bir sorum olacakdi.Boyle kasik tarafinizda karniniz kalp gibi vuruyormu?31 haftalik hamileyim bu gun 4kez oldu 10-15 dakika suruyor.ilk hickirik sandim sonra belki bagiyla oynuyor.Anlayamadim.Doktora 3gun sonra gidicem.Ama sizlerede sormak istedim.Bu durumu yasayan varmi?