elcn4139 gün geçtikte dahada rahatlizsiyorum cok hareket edemiyorum hemen nefes nrfese kaliyorum . yataktan kalkarken.bile.zorlaniyorum . yemrk yedigimde karnim cok şişiyo rahatsiz oluyor. 27. haftadim. daha da son aylarda napcam diye düsünuyorum
Sulbiye elcn4139 allah kolaylık versin cnm 35 teyim gerçekten son haftalar daha zor o haftalarda nefesndarlığı ve yemek yiyince sığamıyordum bnde
3851 elcn4139 valla erken baslamişsin canim ben 30.haftamdayim yemi yeni zorlanmaya basladim egilmede ve oturup kalkmada baya sikinti cekiom
HemsireAnne01 elcn4139 32 haftadan sonra biraz asaga iniyorlar sonra hafif bi hafifleme oluyor :) suan karnim mesela cok indigi icin sükür yine rahat nefes aliyorum yemek yedikden sonra rahatsiz olmuyorum ve mide yanmalarim gecdi :) 36 haftadayim
20oz 33 haftamdayım 2′5yaşındaki oglumla hareket azlıgı nefes darlıgı çok kötü gercekten insan 30dan sonra dahada agırlaşıyo sanki
KaderSn Deryayurt bende 34.haftadayım biraz el ayak şişmesi ve zor kalma çabuk yoruluyorum ama kendimi bırakmadım . Suan kurstayım :) hareket birşeylerle ilgilenmek çok iyi geliyor
Taze-Anne28 elcn4139 31 haftalığım dediğin gibi bende 24ten sonra zorlanmaya başladım ağrılarım oldu bebek çok canımı acıttı bi ara. Ağrılarım çoğaldı şuan hep yatmam gerekiyor sağ tarafımı çürüttü oturamıyorum bile 🥺
Prl3988 Sulbiye vala ılk, 12 haftada erkege benzyr dedı en son 21haftda erkek demstı sonrada bakmadık biz toprak dusunyrz
Busra34ybg elcn4139 korkma canım Allah sabrını veriyor ne kadar zor olsada sonu güzel olucak inşallah öyle düşün zahmetsiz rahmet olmaz:)