Maideee1 4+4 günlük yeni hamişim beta hcg değerim bugün 3003 çıktı ve çevremdekiler değeri yüksek buldu ikiz mi acaba diyorlar😬sizlerin kaçtı?
mlkkk Maideee1 tam adet günümde 630du yaklaşık 4haftalıkken yani zaten 2günde bir iki kat artıyor sizinki tek gebelik olabilri betaya bakarak anlaşılmaz ultrasondan belli olur 😊
Kardelen0719 Maideee1 benimde betam 4112 ama doktur dedi 4haftalığın aşağısında yarın kontrolüm var bakalım hayırlısı
Maideee1 mlkkk evet bende öyle diyorum ama içime düşürdüler bi kere haftaya gideceğim inşallah ultrason için doktora, hayirlisi olsun:)
Mimerayk mlkkk benim de adet günümde yani geçtiğimiz cuma 607 idi, yarın ilk doktor muayenemiz var çok heyecanlıyım 🤭
Maideee1 Kardelen0719 hmm benimkinden yüksek çıkmış 🙈 ama dört haftalıktan azsa yine de yüksek geldi bana sizinki de beş haftalık bir değer gibi duruyor yine de doktor daha iyi bilir tabi🤷
mlkkk Maideee1 canım beta 3000 üstü kese görülür yarın gitsende görürsün ama kalp atışı için doktorun bir hafta sonra çağırır
Maideee1 irorkay oo maşallah değer baya yüksek haftasına göre:) sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏
Kardelen0719 Maideee1 aynen öylede bende 4 yada 5 haftalık olur sandım ama 4haftalığın aşağısındaymış yarında ultrasonum var bakalım ne kadar olur
Maideee1 mlkkk evet her hafta gitmeyim diyorum haftaya hem kalp atışı hem keseyi görürüz Allah’ın izniyle 🥰
Maideee1 Matmazel_ canım son adet tarihime göre 4+4um haftasi fazla olamaz bu durumda 🤷 yorumlarda gördüğüm kadarıyla aynı haftada benden daha yüksek çıkanın ki var:))
Maideee1 Kardelen0719 geç döllenme olmuş olabilir cnm aynen hayırlısı olsun Kardelen0719 Kardelen0719
Maideee1 ilkcan64 henüz doktora gitmedim saglikocaginda kan vermiştim :) haftaya gidecegim kısmetse 3000 üstü kese görünüyormuş zaten:)