Ylzozprn Namaza başlayacağım ALLAH nasip ederse kaç haftaya kadar ayakta kılabilirim bebek için eğilip kalkmanın bir sakıncası olur mu ayakta kılabiliyorum bu konuda bilegisi olan arkadaşlarım yazabilir mi
alininannesiiiii Ylzozprn ben 39. Haftaya kadar hep normal kıldım şimdi oturup kalkarken bacaklarım acıyıor ağrıyor o yüzden oturarak kılıyorum artık 39+4 teyiz çok şükür bırakmadık Allah ibadetlerimizi kabul etsin sağlıcakla kavuşalım bebeklerimize 😇🙏
Glzz Ylzozprn Allah kabul etsin inşallah şimdiden namaz benm bildgimmkadaryla hareket bakımından her zaman faydalı ama egerki kılamazda agrınn olursa oturdgun yerdenn kılabiliyorsun benim belim çok agrıyordu o zamanlar oturdgum yerden kıldım 🤲🏻😊 önemli olan başlamak ve kılmak 🤲🏻🌺
ulviyedemirbas2 Ylzozprn valla bende kılıyordu ama 32haftalık oldu eğilip kalkamıyorum bebişin başı ınmış aşağı doktor dıkatlı ol dedi bende oturup kılıyorum
Ylzozprn alininannesiiiii maşAllah ne kadar güzel ALLAH kabul etsin kızınız mı oluyor yada Alin isminde kızınız mı var🎀
Ylzozprn Glzz aynen tabiki ben sadece üstüne ağilmenin bir sakıncası var mı diye merak ettim yoksa zorlanmıyorum ALLAH kabul etsin ibadetlerinizi🤲🏻
alininannesiiiii Ylzozprn yok canım erkek ismi ali olcak Allah nasip ederse bizimde bu cuma doğumumuz olucak dualarınızı bekliyorum 🙏😅
leylosule Ylzozprn ben 38.haftadayım başından beri normal kılıyorum hiç bi sakıncası yok zaten secde yoga pozlarından biri. Yogaya gittğimde de hocam benzer hareket yaptırıyor. Adınıza çok sevindim bu arada hayırlı olsun Allah daim etsin ❣️
Ylzozprn leylosule çok sağolun ALLAH ım daim etsin inşAllah böyle kılanları okudukça çok mutlu oluyorum maşallah daim olsun
Mannik Ylzozprn bende 32 haftalığım zorlanıyorum kılmakta artık kılamıyorum ve bebiş dönmüş durumda Allah korusun erken doğumu tetikleyebilir ama kılanlar da var masallah oturarak kılayım diyorum denedim karıştırdım ama düzen oturtmaya çalışacağım 😊
Mzeynepp Ylzozprn bi sakıncası yok. Ben doğumdan iki gün önce teraviye gitmiştim. Herkesten seriydim :D