zerana Arkadaşlar aramızda 35+1 36+6 aralığında doğum yapan var mı? Öylr bir ihtimalim var. Biraz korkuyorum. İki gün sonra 35+1 de kontrolum var doktor karar verecek.
Ayse_Ckr zerana perşembe günü 36+6 da doğum yaptım. Bebeğim biraz minik ama gayet sağlıklı.Korkmayın. zerana
Ydgrshn zerana bende tam 35 tedogum yptim ciger gelistirici vuruldum iki doz bebegim kuveze girmemisti.sukur
Gizoos zerana canım benim arkadaşım 36 da doğurdu sorun olmadı kuzenim 36+5 doğum yaptı hiç sorun yaşamadı yengem 36 doğum yaptı sorun olmadı ama hepsi ciğer geliştirici iğne oldular
Zirzig 34+1 de yaptım ben şükür bebeğim gayet iyi suan 1 aylık oldu bendede bebeğim plesantatdan ayrılmıstı erken doğum oldu
Zirzig Sedagb evet 10 gün kaldı ciğerleri tam gelişmemişti ve solunumu tam değildi bunlar tamamlanınca taburcu olduk
zerana Helinrojbinn benimki plasenta yaşlanması. Bebeğin gelişimi durabilir ama belli olmaz gelişimine göre karar verilecek dedi doktorum
Zirzig zerana ciğer geliştirmeye vaktim olmamıstı kanamam oldugundan dolayı direk almak zorunda kaldı bebeği normalde ilk kontrolde 2 gün hastanede yatıp iğne olmamı onerdi doktorum daha sonra kanamamdan dolayı doğumum gerçekleşti
zerana Sedagb bilmiyorum. Steroidleri uygun bulmuyormuş. Bazı riskleri varmış. 26. Haftamda sorduğumda öyle demilti. Ama sonradan uygun bulurmu bilmem
Brfutryaki Sedagb benimde erken riskim var diye sordum bizim dr da uygun görmüyor adrenalin vermiş gibi herşeyin bir anda hızlanmasını sağlıyormuş buda bebeği strese sokuyormuş daha erken doğumu tetikleyip bebek stresten vefatta edebiliyormuş
Helinrojbinn zerana tamam nerden anlasiliyor o palesnta yaslanmasi muayne esnasnda mi ogrendiniz onu sordum
zerana Ayse_Ckr ciğer geliştirici olmuş mıydunuz? Doktorum uygun bulmuyorda o iğneyi. Napacağımı şaşırdım.
Anilcan zerana 36 haftadamdayim persembe hastaneye yastis yapacam plesenta prive varmis bebegin esi asagidaymis 37 haftada alacaklar bebegi
zerana Sedagb inanın bende vurulmalı mıyım bilmiyorum. Çok arada kaldım. Doktorumda çok iyi biri alanında. Şaşkınım
zerana Sedagb hayır. Ben 26. Haftada sırf meraktan sormuştum. Kendisi ben pek onaylamıyorum ciğer geliştiricileri dedi. Nedenini sormamıştım çünkü ihtiyacım yoktu. Parşembe günü kontrolde soracağım sebebini.