Bende pıhtılı kahve rengi bi akıntı olmuştu. 10. Haftalarımda. Günde 1 kez 4-5 gün sürmüştü. Doktorum yerleşme kanaması dedi. Böyle bişi olacağını söylemişti ama pıhtıyı görünce çok korkmuştum. Ama normal dedi olur dedi. Belki seninki de öyledir. Sürekliliğini takip et. Devamlı şekilde mi gelicek diye. Yerleşme kanaması devamlı olmazmış çünkü. Devamlı geliyosa hemen acile git