Didi6 Kmerve Asya ve Öykü isimleri biraz baydı sanki… Hazal bana fazla sert geliyor. Ekin, Evrim, Doğa, Duygu, İdil çok hoş ve kibar 🥰
Duygularca Kmerve kendi ismim olan duyguyu seçtim saçma olmazsa kendi kızımı da duygu koyacağım ama olma tabi 😊😊😊