Y4semince canım bende 29 haftalıkken yaşadım 20 gün hastanede yattım zaman zaman kanamaların oldu hatta 2 kez ameliyata alınmak için hazırlandım sonda bile takıldı kanamam kesilince vazgeçtiler kan sulandırıcı kullanıyordum doktorum onu kesti tatile gidecekti mecburi beni hastaneden taburcu etti şuan hiçbir ilaç kullanmıyorum evde sürekli yatıyorum kahverengi lekelenmelerim var ama kırmızı kanama olunca hemen acile gitmemi söyledi şuan 32+5 haftalık 35 haftalıkken alacağını söyledi ciğer geliştiriciler falan vuruldu 3 doz şuan tuvalet harici kalkmiyorum hayırlısı olsun hakkımızda 😔