Sumeyyeuludag Arkadaşlar Koruda paket yaptırdım. Kudret hanıma muayene oluyorum. 39+5 im su an her şeyden memnunum. Ama doğum yaklaşınca gerilim arttı iyice. Doğum yapaniniz var mi burada? Olumsuz gördüğünüz herhangi bi şey dikkatli olalım.
GldnUysll Ben yapmadm ama komsumiz orada dogum yapti tek sorunu eger sezeryan ise anneden önce bebegi odaya bekleyen kisilerin arasinda getirmeleri yani o gun yaninizda olmak isteyenleri direk sizin yatacagnz odaya alip orda bekletiyorlar bebekde anneden önce odaya geliyor herkesin kucagnda haliyle
Sumeyyeuludag GldnUysll Normal dedi doktorumuz da yarın 40. haftam dolacak her ihtimale karşı sezeryanda olabilir ama zaten odada eşim ve annem olacak canım sıkıntı olmaz. Başka bi eksi bi şey duymadınız dimi