suramilaninannnesi Bende özelde takipliyim ama sizin gibi doğuma devlete gidecem bakmak zorundalar son anda maddi durumdan dolayı devlete gitmeye karar verdik onlar son dk golü atıp baya zam yaptılar napalim yani içimizde kalacak hali yok ☺️
Zeynnneepp HGDSSGJJ7 doğum başlayınca giderseniz hiç sıkıntı yok. Kuzenimde hep özele gidiyordu doğumu sezeryan diye sakindi son dakika normale döndü doktoru da tatildeydi o yüzden devlette hemen aldılar. Sıkıntı da çıkmadı çok da rahattım diyor.
Kubraaa38 HGDSSGJJ7 35 haftadan sonra direk gidince muayene ediyorlar bugün git bi arkadaş bir kere muayene oldu doğuma yakın devlette doğurdu
Zeynep0606 HGDSSGJJ7 hangi hastaneye gideceksiniz tepecik kadin dogum sabah erken saatlerde hem randevu veriyor hemde giderseniz sira alma imkaniniz oluyor