Amacım korkutmak değil postunuzu görünce kayıtsız kalamadım.Benimde 22 haftalıkken dediğiniz gibi bir gün önce doktor kontrolümde herşey normalken ertesi gün erken doğumum oldu.Doktorum şok olmuştu rahim uzunluğuna dün baktım gayet iyiydi nasıl olur demişti.dediğiniz gibi ağrıları doktordan geldiğim gün akşamdan ertesi gün öğlene kadar çekmiştim doğum sancısı olacagı aklıma bile gelmemişti.Doktorum neden gece gelmedin demişti