Arass__ kızlar bebek hareketleriniz nasıl acaba? benimki bugun cok az dı korkmaya başladım dünde baya az dı. Normalmi bölesi ya bi doktora gitsemmi
kalben_duam Arass__ benim 35. Haftamda oldu doktor ihmal etme dedi bu haftalar önemliymiş. Tatlı ye soluna yat yine hissetmezsen mutlaka nst ye gir derim
Gzdsrm Arass__ canim benimkide oyle 37+6yiz bizde baya azaldi hareketleri ama sen hissediyosundur bugun doktoruma sordum normal azalmasi cunku yeri kalmadi dedi
Arass__ Gzdsrm ben şuan hastaneye geldim nts ye baglandım kıpır kıpır🤷🏻♀️😭😱 evdeyken saatlerce kıpırdamadı. nts de sancılar bazen 43 gösteriyor bazen 20 falan. 🤷🏻♀️