Hastanede kullanmak için lazım olmaz çünkü 1 parmak kadar göbegi oluyor. Onu sürekli pansumana alıyorlar. Hastane çıkışları dikkat ettiyseniz hep bizim sabahliklar gibi yandan bağlamali.orasi hava alsın, kolay açılsın diye. İçinize sinmezse 1 2 tane alın ama siz bilirsiniz