berilkus Aaaa milletin canı taş toprak istiyor 😂 şok oldum vallahi ilk kez burada okudum bunları Neyse en azından bedava bir şey istiyor canınız 😂 benim canım hep Antep fıstıklı lokumlar, Maraş sucuğu, kaymaklı lokumlar falan çekiyor 😂
Ayeee incininannesi ilk defa duydum vallahi ama ilginçmiş 😄 bir araştırmak lazım benim de canım toprak çekerdi küçükken Demir eksikliğinden oluyormuş ama bilemedim ama Demir eksikliğiniz falan olsa doktorunuz takip ediyor söylerdi bence 🤤 bilemedim ki ama canım böyle değişik şeyler çeksin isterdim valla 😄
1anne- Aysenur80 benim canım bunları yemek istemiyor ama sigara külü koklamak acayip istiyorum ara sıra küllüğü kokluyorum inşallah bi zararı yoktur
Aysenur80 1anne- valla ne yalan söyleyeyim iki defa arkadaşım sigara içerken külünü yaladım hamileyken oda diyordu canım istiyor diye halbuki sigara ve kokusu çok rahatsız eder beni 🙄
Fersah incininannesi üzülmeyin kimsenin lafına bakıp.. Eminim sizde zararlı olduğunu biliyorsunuzdur. Yemeseniz daha iyi olurdu ama olmuş artık. Benimde az önce canım buz çekti eşim bi saat yalvartıp bi küp buzu ikiye bölüp minik bi parça verdi benimle başa çıkamayınca 😂🤷♀️ zaten vermeseydi ağlayacaktım😂🙈🙈 napalım elimizde değil..
Aselminaaa mlkkk aserilmez ne demek acaba demir eksikligi oldugunda aserilir tabikide benimde demir eksikligim var ve hamile iken duvar boyasi asermistim tabikide yemedim hanımın yemis olmasini hakli bulmuyorum ama bir suru yorum var sizin gibi lutfen kirici yorumlar yapmayin ve ayrica gece gece yazdiginiz o meyveleri suan ben asermis olsaydim nerde bulucaktim acaba bana hic duyar kasmayin demeyin ben yurt disinda yasiyorum burda o ilk sirada yazdiginiz meyveyi bulmak ne kadar zor biliyormusunuz turk marketlerine bile gelmedi daha
mlkkk Aselminaaa aşermiş olsanız size ben mi bulmalıyım bu nasıl bi tepki bide her gördüğünüzü okuduğunuzu aşeriyorsanız işiniz zor gerçekten hadi can çeker amenna kusura bakmayın derim aşerseydimin arkasına sığınarak tepki göstermekte hamileliği kullanmak oluyor biraz.Ayrıca kusura bakmayın bebeği için sağlıksız olan bişeyi biraz daha yesem mi deyince tepki ister istemez gösteririm hamilelikte kil kömür sabun alçı gibi şeyleri yeme isteği olabilir ama her canımızın istediği de yenmez çözümü aranır ortada bi bebeğin sağlığı söz konusuysa muhattap anası da olsa kırarım ki kırıcı birşey söylediğimi düşünmüyorum bulması zor ama yine de daha makulü varken niye kömür diye ironi yaptım ama o kadar yorumdan gelip beni buldunuz👏🏻 Hakkınızı helal edin canınız çektiyse iyi akşamlar.
Nilly34 nesoo12 incininannesi samimi bir şekilde dile getirmişsiniz ama maalesef çoğu kişi anlamamış. Hamileyken insanların ön yarısından sıkıldığımızı dile getiriyoruz ama aynı şeyi bizde yapıyoruz. Hamilelikte bu tarz şeyleri vücut istiyor ve çok normal süreçlermiş. Lütfen biraz açık fikirli olalım. Kimse bile isteye kendini ve bebeğini zehirler mi? Tabiki de acil doktora gözükmek şart👍
Aselminaaa mlkkk size ben mi bulayim diyorsunuz ama iste o öyle kisinin aramasi ilede bulunmuyor evet yemis olmasini bende kabul etmiyor edilir bisey degil ilk yorum size denk geldi kusura bakmayin. Her gordugumude asermem cok sayfa gezdim yemek tariflerine bakarim ama bazen bi meyve bi bakis ile goz ucu ile baksaniz aserte biliyor. Canimi cektirmediniz hakkim varsa helal olsun lutfen sizde helal edin
Buketkucuk incininannesi yemeyin tabikii bir vitamin eksikliğiniz var muhtemelen doktorunuza danışın takviye versin
1anne- Aysenur80 sigaradan nefret eden insandım kokusuna tahammül edemezdim şimdi dört gözle eşim sigara içsin de gidip külünü koklayayım diyorum yemek istemiyorum ama kokusu çok güzel dumanı değil bu arada külü
glnzem tulay_asya67 hanım efendi aşermesini tuhaf karşılamıyorum illaki bişey eksikliğinden aşeriyor çok duydum bu durumları ama yemesine şaşırdım. Hamile sonuçta kömür yenir mi Allah aşkına mantıklı düşünün insanın canı ne kadar çekerse çeksin kömür yani kömür. Ayrıca üslubumu sorgulayacak kişi siz değilsiniz. Küfür etmedim hakaret etmedim, şaşkınlığımı ifade ettim.
GozdeDeniz Kadını yazdığına yazacağına pişman etmişsiniz yazık yaa sadece bir şey sormuş hemen yargılamalara gidilmiş yapmayın böyle gerçekten kendi başınıza gelse inanın böyle konuşmasınız… İnsanoğlu işte herşeye bşr bilmişlik yaparlar… 🤷♀️🤷♀️
Ceydat incininannesi maalesef yorumları okurken ben bile çok sinirlendim. Bir bebek anne rahmine düştüğünde o kadın zaten anne olmuştur. Ve bir annenin bebeğini anneden daha çok kimse düşünemez. Ama böyle insanlar hayatımızda hep var maalesef önemli olan olumlu şeyleri görelim olumsuz şeylere he deyip geçin 🙂🙏
derinsart incininannesi ben gayet masummusum ya turşu aşermekde nide şu dönem cilege takıgım hormonlu kesşn ama yiyorum fakat sizinki yenmez😂