Arkadaşlar pika sendromu diye bişey var lütfen cahilce konuşmayın bende peçete aşerdim ve yedim canım doktora da sordum hamilelikte sık kariılaşılan bir durum olduğunu söyledi demir ilacı verdi bu normal onu biz istemiyoruz vücut ihtiyacı olduğu içi istiyor