20 lik diş ağrım olmuştu benim, hamilelikten dolayı işlem yapamadılar. Antibiyotik verdi dişçim, doğum dokturuna sordum kullanabilirsin dedi. Bazı antibiyotikler hamileyken de kullanılabiliyormuş. Ayrıca normal diş ağrıları için dişinol kullanmanın da bir zararı yok dedi doktorum