Ata-3101 Bugün doktora gittik henüz 12 haftalık. Doktor erkek dedi ama hem içimden kız geçiyor hemde rüyamda kız görmüştüm. Sizce değişirmi. Ultrasona bakım tahminde bulunabilirmisiniz![https://imgyukle.com/i/NYlydy
umyahsn1010 Ata-3101 doktor erkek demişti bende rüyamda erkek bebeği kıyafeti görmüştüm 18.haftaya kadar erkek dedi. 18.haftada kız dedi. Kızım olucak Allahın izniyle 🤗🙏 olabilir bence başıma geldiği için değişebilir diyorum ben
Ata-3101 Önceliğim Her zama sağlıklı ve hayırlı evlat olması. Bir oğlum var birde kızım olsun istedim onun için yazdım. Allah herkesin evladını bağışlasın ve sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin
Aysdgrmnci Ata-3101 Aysdgrmnci https://imgyukle.com/i/NHhjQq https://imgyukle.com/i/NHhNbP https://imgyukle.com/i/NHhHxe bizi de tahmin eder misiniz?
Bltydz Rabismomm4 https://imgyukle.com/i/NYAp5s https://imgyukle.com/i/NYAgof https://imgyukle.com/i/NYAhLG https://imgyukle.com/i/NYAiqS Bana tahminde bulunurmusun rica etsrm 🙂🙏
Aysdgrmnci https://imgyukle.com/i/NHhjQq https://imgyukle.com/i/NHhNbP https://imgyukle.com/i/NHhHxe bize de bakar mısınız Bltydz Bltydz
Rabismomm4 Bltydz 12 haftalıkken bana da doktorum kıza benziyor demişti 15 hafta da kesin erkek dedi canım
Ata-3101 Rabismomm4 Allah sağlıklı hayırlı evlatlar versin yarabbi. Mübarek günde tüm annelere gönlündekini versin inşallah.
Bltydz Rabismomm4 16 haftada kız dedi 20 .haftadayım şimdi 21. Haftada detaylı ultrason var bakalım ne diycekler canım ya hayırlı sağlıklı olsunlarda yeter 🙏🙂