Asya_aa 3 ay önce düşük yaptım tekrar tedaviye başladım yumurta geliştirici hap kullandım eğer yumurta gelistiyse yarın çatlatma iğnesi olcam çok yoruldum artık uzun zamandır istiyorum dua bekliyorum hepinizden ismim emine ❤️🙏
Miyase46 Asya_aa rabbim inşallah sanada nasip eder canım benim rabbim isteyen herkese versin inşallah dualarım seninle ♥️🥰
gamzosgamzos Rabbim en kisa zamanda sana ve isteyen herkese nasip etsin canım 🙏 beklemenin ne zor oldugunu bilirim 2 sene sonra geldi prensesim tabi bu 2 sene icinde bir yavrumu kaybetmistim