Gulhan08 öncelikle Rabbim sabrını versin kuzum hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun, ben de bol gebelik gecirdim 6 7 haftaya kadar normaldi herşey lakin kalp atışını duymamıştım 8 çhaftadan sonra 10 haftaya kadar takip ettik boş gebelik oldugu anlaşıldı, boş gebelikte aynı nor al gebelik gibi beta artar ve hamilelikte yaşanılan duyguların hepsi olur bu yüzden ayırt etmek imkansız ultrason dışında, ben 10.haftadan sonra kürtaj olmuştum ama eger boş gebelik se bile üzülme derim sonucta kürtajla alınan Bi bebek olmuyor sperm ve yumurtanın kalitesiz birleşmesinden dolayı kese oluşup duruyor