Sevgili anneler kuzenimin bebeği oldu şuan 3 aylık bebek emmeyi reddediyor onlarda sütü sağıp veriyor ama biberonla almıyor o yüzden kaşıkla veriyor. Demir kaşık kullandığını gördüm sizce doğru bir yaklaşım mı ben kendisini uyaracağım ama araştırdım birebir bilgiye ulaşamadım bilgisi olan var mı yardımcı olur musunuz