yasemin333 neslitolgaa genelde 20 gibi alıyorlar bi de hareketlerini hissediyor musun diye sormuşlardı bana çağırmadan önce
neslitolgaa Miumiu Mervensn1 Busra-uzay _Elifffffff_ yasemin333 bugün sordum ve aşımı oldum kızlar 12. Haftadan itibaren yapılabiliyormus sizin ayağınıza çivi de batsa koruması için bu sadece doğum değil o yüzden kalp atışını dinleyip duyduğumuzda biz genelde 16 hafta itibariyle yapıyoruz ki iki doz da biran once olsun dedi
_Elifffffff_ neslitolgaa tam 18. Haftamda olucam hemşire geç kalma hemen gel diyip duruyor anlamadim erken diye düşünüyorum bende hep
Miumiu neslitolgaa 18. Haftamda oldum ilk dozunu canım. Önümüzdeki hafta da 23 haftalık olucam 2. Doz olucam
busracekerr neslitolgaa 17+3 te oldum ben yeni oldum daha kolum baya ağrı yaptı şişti ama simdi düzelmeye basladı yavas yavas herkeste olmuyormuymuş ama bu şişme ağrı kişiden kişiye değişiyormuş