Ben kamuda çalışıyorum 24 haftadan beri idari izinliyim 32.haftada çalışabilir alacağım ama il müdürümüz insiyatif kullanmış çalışabilir alsınlar çalışmadan doğum sonrasına aktarılacak doktor da istersen 32 hafta raporunu bir kaç gün önce vereyim daha iyi olur doğum sonrasına daha çok iznin olur dedi kafam çok karıştı bilgisi olan var mı?