GokceGenc canım havaalanlarında ki xray cihazlarında ki radyasyon oranı oldukca yüksek. Avmdekiler gibi falan değil ve oldukca zararlı. Oradaki güvenliklere hamile olduğunu ve bu yüzden bu cihazlardan geçemiceni belirtmen yeterli. Geçirmiyorlar bayan güvenlikciler seni özel olarak elle tarıyorlar. Rahat ol. Belirtmen yeterli. Hamile bayanlar xray cihazlarından geçmiyor. Birde belli hafta gebelik olması lazım. 30 hafta sonrasında doktor izin belgesi isteniyor.