Merhaba
boşuna umutlanmanızı istemem. Ovuslasyon testinde her zaman çizgi çıkabilir. Gebelik testi niyetine kullanmak istiyorsanız(eğer elinizde gebelik testi yoksa) ovulasyon testinde çıkan çizginin kontrol çizgisinden de koyu olması gerekir. Eğer normal gebelik testinde silik de olsa bi çizgi çıkmadıysa muhtemelen hamile değilsinizdir