birmelekannesi_ Ne yapacagim nolur dua edin birsey soyleyin yemek yiyorum ikolata yiyorum serum takiliyor ama duzelmiyor
kalben_duam birmelekannesi_ doktorun ne diyo canım bu duruma ultrasonda bakıyodur bi sorun varmı diye
mlkkk birmelekannesi_ nst sancı için bakılmıyor mu bebeğin hareketlerini siz hissetmiyorsanız ultrasondan bakılması lazım
birmelekannesi_ Byby99 kalben_duam mlkkk _Ftma_ 727900 Ben biraz hissediyorum hareketlerini ama nstde kalp atislari istedikleri gibi cikmiyormus o yizden hastanede yatiyorum surekli kontrol ediliyor bagirsak genislemesi var bebegimde. Hastaneye yatmadan once evde daha sık hissediyordum hareketlerini ama simdi az az hissediyorum stresten mi oluyor ne bilmiyorum
Esmaaaa_15 birmelekannesi_ canim kalp atislari mi istedikleri gibi değil yoksa hareketleri mi iki bölüm var kagitta 20 40 50 olan hareket 120 150 felan olan kalp atisi
Esmaaaa_15 birmelekannesi_ kısa geniş diye değilde benim kağıtta ust taraf 120 140 150 o kalp atışı oluyor mesela kaca kadar çıkmış kalp atışı altta da 20 40 50 var o da hareketleri onlar kaça cikmis
Esmaaaa_15 birmelekannesi_ canim benimde bunun gibi oldu yürüdüm tekrar yemek yedim tatlı yedim yok hareket etmiyor doktor ultrasonda sıkıntı yok yakintakip et dedi hareket hissetmezsen hemen gel demisti senin kalp atışlarını bisey dediler mi