Merhaba ikiz anneleri.
bebek arabasi arayisina basladim ufaktan ama bir turlu karar veremiyorum hangi model daha kullanisli diye. Onlu arkali oturakli bebek arabalarimi veya yanyana olan bebek arabalarimi? Maxicosi/puset uyumlu olmasini istiyorum. Sizler ne dusunuyorsunuz/onerirsiniz?