Bhrslckmrt ben genel anestezi ile sezaryen oldum. Korkumu yenemediğim için normal doğum ya da spinal yaptıramadım. Ameliyat sonrası ilk ayağa kalkmak çok zor oluyor ama dayanılmayacak gibi değil karşıya bakıp yürürseniz başınız dönmez. Yanınızda yedek havlu atlet olsun gece sürekli terlemiştim ben değiştirmek iyi oluyor. İlk ayağa kalktıktan sonra saatte bir kalkıp yürürseniz iyileşmeniz daha kolay oluyor. ben gaz çıkaramamıştım lavman vermişlerdi öyle tuvalete çıktım hiç korkulacak şeyler değil. Hayırla kucağınıza alın inşallah bebeğinizi