[silindi] Merhaba, bende pcosluyum. Femara ile ne yazıkki bir gelişme kaydedemiştik. Kendi deneyimimi paylaşmak isterim sizinle, umarım faydası olur. Femara‘dan sonra yumurta geliştirici iğne (GonalF) + Aşılamaya geçildi. Yumurta geliştirici iğneler bile yumurtalarımı geliştiremedi :/ Ek iğneler yapılırken ben aşılama o ay için iptal edilecek korkusuyla soğan kürü yaptım sadece 3-4 günlük ve incir kürü fazla olur diye sadece günde 2 incir yedim. Sadece 1 adet yumurtam büyüdü normalden oldukça az, fakat işe yaradı :) Sonrasında da aşılamam tuttu :)))) Size tavsiyem şu olabilir, femara ile ilk ay eğer yumurtanız gelişmez ise doktorunuzun kontrolünde kürleri deneyebilirsiniz elbette denemediyseniz. Umarım çok çok kısa ve doğru zamanda bebeğinizin haberini alırsınız🙏🏻🙏🏻🙏🏻