Umutduru Kizlar adetime.4 gün var .Bu ay çatlatma iğnesi vuruldum.Bu akşam erken gebelik testlerinden yaptim ve sonuç negatif.Sanirim bu ay da olmadi.Olsa çikardi diye düşünüyorum.