Mormenekse YarenSmile bana depend almamı söylediler yanıma sadece orkid uzun koydum hastaneden canpee verdiler gayet rahat etttim çıkana kadar onu kullandım
AhmetVeMustafa YarenSmile hasta bezleri ile daha rahat edersin ben evde de 1 hafta kadar öyle kullandım 🙂
Ysd00 13 gün önce sezaryen oldum. Ameliyattan çıkınca hastane bana hasta bezi yaptı. Ertesi gün ben çantama depend koymuştum çok rahat ettim depend öneririm sonra kanaman zaten azalıyor normal ped ya da e bebekten lohusa pedi alabilirsin. İlk depend 😉