SK01 Arkadaşlar tsh hormonum 0.3 olmuş troid bezlerim az çalışıyormuş 6 ay 9 günlük hamileyim böyle durum yaşayan varmı troid bezi az çalışan varmı ??yardımcı olun lütfen
Byby99 SK01 yalnız o değerle az değil hızlı çalışıyor olması lazım çünkü yavaş çalışıyor denildi mi değerin 4 ün üstünde çıkması gerekiyor. Bende 8 yıldır tiroid hastasıyım ilaç kullanıyorum yavaş çalışıyorlar ilaç içmesem direk değerim yükseliyor
Ylzozprn Sizin hızlı çalışıyor benim 3.54 yavaş çalışıyor hızlanması düşmesi için ilaç kullanıyorum Dahiliyeye her ay gidip kan tahlili oluyorum. Takipteyim