Mahirissmoms Selam kızlar ben doğum yaptım ama bebegim küvezde Ciğerlerinde su kalmış basına gelen varmı ciğerlerinde ıslaklık kalmış
Polats Mahirissmoms Ben 37+6 da normal doğum yaptım yaklaşık 3 sene önce. Benim de bebeğimde vardi dogdugunda inleme şeklinde ses cikariyordu 24 saat bile kalmamisti sukur insallah sizinki de hemen cikar
Sedaysr Mahirissmoms Hiç korkma canım bende yeni doğum yaptım Doğumda bebeğimin ciğerlerine su kaçmış solunum sıkıntısı var dediler 4 5 saat sonra getirdiler bebeğimi hiçbir sıkıntı olmadı şuan 40ımız çıktı bile doktora en son gittiğimde sordum ciğerlerine su kaçmıştı çıkmış mıdır diye çoktan çıkmıştır kalmaz şimdiye kadar dedi hiçbir sıkıntı olmuyor canını üzme 🥰
Mahirissmoms Polats normal doğum da rastlanıyor mus çok şükür iyi dedi doktor ama gözlem altında kalsın dedi sezeryan sonrası zor oluyor
Polats Mahirissmoms Evet benim normaldi ağır olmadı sukur insallah sizin de olmaz Allah sifa versin tez zamanda
Mahirissmoms Sedaysr ağlıyorum sürekli ya canım bu akşam gözlem altında kalsın dedi doktor ama normal herşeyi iyi dedi canım Allahım sezeryan sancılarım var ayrıca Bebeğimde aklım inşallah yarın çıkarız
Sedaysr Mahirissmoms canım benim bende öyle olmuştum ilk defa anne oluyorum ve böyle birşey olunca da bende çok üzülmüştüm çok ağladım ne olduğunu bile bilmiyordum ciğerlerine su kaçtı denilince çok üzüldüm ama sağsalim çıktık hastaneden kısa birsüre sonra çıkıyor zaten o suda. Hiç üzme canını bebeğine odaklan çok iyi olcak ve evinize gideceksiniz 🥰Sende 3 4 güne toparlayacaksın bebekle ilgilendikçe kendini unutacaksın İnan bana ☺️
Kubra-12378 Benimde 36+5 te doğumum oldu 6 gün önce doğdugu günden beri küvezde tedavi görüyor şuan solunum sıkıntısı bitti antibiyotik tedavisinin bitmesini bekliyoruz çok zor ama iyi olacağını düşündükçe içim rahatlıyor .