27+5 ,im bugunn kontrolde söyledi doktor suyun biraz fazla dedi şeker hamur işinden uzak dur dedi birkilo altmış gram kilosu boyu 36 cm dedi normalde tatlı sevmem nasıl oluyo anlamadım ekmek yerim sadece ymkle yapacak birşey yok iyice dikkat edelim bende risklerini bilmiyorum bende .insülin direncim yuksekti biraz muhtemelen ondandır