Senyil21 yok illa benzemesi şart değil benim icin🥰 alya ayla cok karışır ya.. Asya ismi eşimin tarafinda oldugu icin pek istememistim ama begendigim bir isim, Lina biraz yabanci geliyo gibi ailem fln soyleyince biraz degisik geliyo onlara haha😅ama onuda begeniyorum tabi bilemedim🤷🏼♀️